21.01.10

Tycker det känns fel att inte skriva 09 längre, nu ska man skriva 10 liksom? Tänk dom som tar studenten detta året och framåt som kommer skriva "Åh, studenten 10" .....eh...? Haha!

Jaja, hur mår ni? Denna veckan har gått fort, jag älskar torsdagar för då vet man att snart är det helg, dom flesta är lediga, man får ingen post från en massa jobbiga ställen och ja, man behöver inte ha så många måsten helt enkelt om man jämför med vardagar. Vad ska ni ha för er i helgen? Jag själv ska nog bara ta det lugnt, det blev mycket förra helgen och denna veckan har varit rent ut sagt piss för mig, nog den värsta veckan i hela mitt liv. Säger inte p.g.a privata anledningar men kan säga att det var igår jag åt för första gången sen i måndags.

Men nu klättrar jag sakta men säkert upp igen och hoppas att det blir bättre. För att göra detta inlägget mer positivt så tänkte jag säga något lite uppiggande. I fredags när vi var ute och parta i gbg så gick jag förbi ett skyltfönster med massa tjusiga stövlar som det var 50-70% rea på, hittade mina dream-boots men kunde ju inte se priset och självklart glömde jag av att kolla vilken affär jag stod utanför. Så igår letade jag igenom hela Arkadens affärer på internet och hittade dom tillslut. Gissa vad dom kostade från början....? Okej, kan inte hålla mig, dom kosta 1250!!?? Men nu, tadaaammmm... 375! Eftersom jag inte har någon hemtelefon så blir det rätt dyrt för mig att ringa och kolla om dom har min storlek kvar så min snälla mamma ringer åt mig nu.

Om 1 timme hämtar hon upp mig för att hänga med mig på några ärenden på stan sen vid två slutar min kära vän Johan jobba så han ska komma förbi. NU ringde mamma, dom har 38 och 39 kvar så det blir antagligen en tripp till gbg. Nu gäller det bara att fjäska med Alex och/eller Johan som kan köra ner mig^^ får ta till the puppie eyes!

Nu ska jag börja ta på mig så jag är redo när mamma kommer, Chihuahuan och katten hälsar!


Ge mig sol, bad och gör mig BRUN!
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0