22 januari 2010

God förmiddag!

Sovit gott? Jag somnade rätt sent och vakna halv sex imorse då Alex klocka ringde, sen tog det en stund innan jag somna om igen och vakna runt halv elva. Nu är jag uppe iaf och har ätit två skålar med kellogs flingor med choklad och jordgubbsbitar i, mums. Ska ta en morgoncigg och sen hoppa in i duschen för snart får jag lunchbesök.

Igår tog jag och Alex bilen in till gbg, jag köpte mina älskade stövlar i strl 38, satt perfekt! Alex hittade även ett par skor i samma affär men dom hade inte hans storlek men hon sa att hans fanns i Arkaden på den andra Nilson. Innan dess gick jag in på Gina med leendet uppe vid öronen (trots att jag inte hade presentkort eller tillräckligt med pengar med mig för att kunna köpa något) men jag såg så mycket fint och lite ögongodis skadar inte ibland. Sen insåg vi att det var 5 minuter kvar innan Arkaden stängde så vi sprang genom hela Femman, över drottningtorget och genom Arkaden, vi hann med 1 minut, puh!

På vägen in till Femman igen så hälsade jag på Alexandra i hennes lilla glasskiosk, vi pratade en bra stund och vi har bestämt en träff mellan våra hundrar. Får bli en promenad snart när snön kanske har smällt lite mer, kul ska det bli iaf!



Nä, ciggtajm! Hörs sen, puss.

Kommentarer
Postat av: ellenor

Hoppas du får en bra dag :}



Vill du ha mer besökare till din blogg eller bara tjäna pengar? :}

Då har jag en tävling i bloggen, vore kul om du vill vara med :D

2010-01-22 @ 12:46:49
URL: http://lipsticksex.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Har gjort ett inlägg om hur nyttig vissa frukter och grönsaker är. Titta in min blogg och kommentera gärna vad du tycker. Eller klicka här för att komma direkt till inlägget http://ferhat.blogg.se/2010/january/draft-jan-22-2010.html



Tack och hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

2010-01-22 @ 12:52:23
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0