25 Januari.

Heej!

Sovit gott? Jag har sovit helt ok, förutom att jag vakna klockan fyra imorse och sen vid fem igen då Chucky behövde gå ut och precis när jag skulle ta på mig mysbrallorna så kissa han över hela golvet, usch. Tog ut honom sen hoppa jag i säng igen och sov några timmar till.

Nu har jag gjort mig iordning för dagen och Johan kommer hit när som helst, vi ska spela Wii och se film. Måste även ta mig till Maxi och skicka ett kuvert. Vid halv fyra ska vi möta upp Alex hemma hos mamma där han gör iordning det sista så hon kan börja med att sälja huset.

Nä, här tog det slut tror jag. Men uppdaterar här lite senare, ha en bra måndag!
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0