28/1-10

Tjoo! Hur har ni haft det?

Två fullspäckade dagar har jag haft, det har varit lite skönt! Har kommit ut en del, har känt mig så himla isolerad i flera veckor. Igår kom Johan och hämtade upp mig så vi åkte till Borås och köpte en tv till honom, det tog några timmar men det blev en asfräsch 42tum, efter det åt vi mcdonalds innan det blev hemfärd igen. Körde hem tvn till Johan som vi installera innan vi åkte hem till mig. Där fick jag ett uppdrag av Alex och det var att måla våran hörnhylla i köket vit, så vi bärde ner den till källaren och där satt jag. (Jag och Johan gjorde även inbrott i grannens källarförråd men det är ingen vi behöver säga högt^^) Garva gjorde vi iaf, vi lämnade inga spår efter oss!

Idag gick jag upp runt 9.15 för att måla hyllan en sista gång, så det var på med snickarbyxorna och ipoden och måla på. Efter en stund kom Johan och hjälpte mig och vid två mötte jag upp Sarah för att pröva en klänning jag hade tänkt köpa av henne, den passa perfekt så den får det bli på lördag då det är fest! Skulle tagit ut pengar ur automaten men 5 minuter senare så glömmer ju jag självklart bort det så Sarah fick inte sina pengar men hon ska få dom så snart som möjligt för jag hatar att vara skyldig folk pengar.

Sen blev det en långpromenad hem med lillen som fick gå och gå och gå på sina små tår. Alex kom hem efter jobbet då vi satte igång med att sätta upp våran gigantiska klocka i köket m.m. Vi ska göra det superfint här tills på lördag! :)

Nu ska vi fortsätta med inredningen här men ha en mysig torsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ingen fara Sarah det löser vi nästa gång vi springer på varandra i stan eller något sådant :)

2010-02-05 @ 10:10:19
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0