Another day in paradise...not!

Fy vilken tråkig dag! Har varit vaken sen halv nio imorse för jag skulle iväg, sen jag kom hem har jag bara slappat framför tv:n, ätit lunch och diskat. Nu ska jag försöka ställa mig i duschen, tror jag kommer känna mig piggare och mer som en ny människa.

Mmm mysigt, min hund ligger här bredvid och fiser, usch! Han måste drömma om något som gör han lite för avslappnad, haha!

Senare kommer Johan och snart kommer Alex hem hoppas jag, inte kul att sitta ensam hemma hela dagarna. (Detta inlägget skriker att jag måste fixa ett jobb, med andra ord ett liv!!) Nu ska jag fortsätta med mitt "liv".


Låt mig vinna en massa pengar så jag kan ta mig och mina vänner jorden runt till alla varma ställen och bara leva livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0