Busy day!

Hej!

Hur har eran söndag varit? Jag har knappt hunnit sätta mig ner och haft känslan "Usch, det är söndag idag..." för jag har varit på språng hela dagen. Har betalt räkningar, hyran, fyllt i massa papper till a-kassan och sen har jag varit på akuten med en vän i flera timmar och efter det har jag kollat film med mina mysiga vänner!

Klockan är snart elva och jag känner faktiskt för att bara lägga mig i sängen bredvid pojkvännen och titta på en film tills jag somnar. N hörrni, jag har faktiskt inte så mycket mer att säga förutom godnatt och sov gott så hörs vi här imorgon.

Kiss.


Ville bara säga att jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sarah! När är inflyttningsfiestafesta? / Johanna G, gammal lisebrgs/pooooolare YO!

2010-01-26 @ 15:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0