Fanfanfan!

Igårmorse när jag vaknade så kände jag mig självklart dålig i halsen, lite sådär Åh-nej-jag-håller-på-och-bli-sjuk-känsla! Det är nästan värre än när man verkligen är sjuk. När man bara går omkring som en halvdöd zombie, huvudet väger 35 kg och man går runt som i slowmotion och letar efter mjölkpaketet som står rakt framför ögonen. Dessutom har jag ont i öronen och känner mig verkligen jättekonstig.

På allt detta skulle ju jag köpa mat inför kvällen eftersom Emma fyllde 18, så Johan hjälpte mig till affären och när jag kom hem hoppade jag in i duschen och när jag kom ut hade Sara kommit så hon satte igång med maten medans jag gjorde mig iording och Alex städade. Då kände jag mig piggare och trodde jag skulle klara en utekväll i gbg, men icke. Vi stack först till blvd men det stället sög balle om jag får säga så, så vi stack till Bryggeriet istället som var jättetrevligt. Men det slutade dåligt när jag fick hög feber, huvudet var på explosionsgränsen och öronen värkte. Dessutom vill mina högklackade skor döda mina fötter. Påvägen hem grät jag för att jag mådde så dåligt och kunde inte gå så Johan och Alex fick bära mig till station, fast gick en bra bit själv också, kändes som en evighet att gå den jävla vägen med dom skorna. Usch. Inte nog med det, vi missade 2.17 tåget på minuten typ så vi satt på station där en massa gubbar kom fram och erbjöd svarttaxi för idiotiska summor. 3.17 blev det iaf, febern skapade frossa, frossan skapade kramper i hela kroppen, kramperna ledde till magsmärtor osv.. inget kul avslut på kvällen men jag hoppas ändå att Emma uppskattade allt det andra under kvällen, även våra fina och högljudda sång för henne på tåget :)

Idag vaknade vi runt halv två eftersom vi inte somna förräns kl 5 imorse, jag har legat inne hela dagen och nu på kvällen hämtade vi lilla byrackan hos mamma, beställde hem Thaimat och hyrde film :) Helmysigt.  Nu ska jag försöka väcka min sovande pojkvän så han kan följa med ut på en runda med vovven.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0