Fridaynight!

Hej!

Har eran helg börjat bra? Det har iaf min, den började bra när Sara kom hem till mig igår med lunch vid ett, halv två. Det blev pastasnäckor, pasta carbonara, sallad bestående av kiwi, avokado, vindruvor m.m. samt baguettebröd, min mage sa MUMS! Efter det kom Josefine och vi tittade på Hook, strax efter kom Johan så det var fullt hus här hemma.


Mat!



Vid sju cyklade jag och Sara hem till Emma för vi planerade in en tjejkväll bestående av godis och film och våra grabbar planerade in killkväll bestående av poker och öl. Jag och tjejerna tittade på The Proposal, efter det cyklade jag hem och störde i pokerkvällen men jag hade riktigt kul med killarna också :)



Fråga mig inte vad som har hänt med typsnittet på texten men den cpar ibland. Hoppas den ändras snart för jag hatar denna lilla texten. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0