Goddag på er!

Hepp, här var det ingen som var glad att jag var tillbaka, men jag skriver mer för min skull än eran så det är lite skitsamma. Hur mår ni? Känner mig fortfarande lite seg och halvdeppig sådär, idag sov jag ut och det blev frukost och mys framför Deadline med Brittany Murphy som vi hyrde igår, den var riktigt bra! Jag råder er att se den som gillar lite spänning, hemsökta hus och ett mysterium som ska lösas :) Lite läskigt bara att det var Brittanys sista film och i filmen ser hon inte direkt pigg och kry ut och dessutom ligger hon i ett badkar på baksidan av fodralet och det var så hennes mamma hittade henne dagen hon dog så man får lite rysningar.

Efter filmen drog vi på oss jackorna och gick ut på en promenad med Chucky, vi gick runt sjön och sen genade vi genom sjön eftersom lillen fick nog av att promenera, men lite motion fick han iaf! Nu har Alex åkt hem till sina föräldrar för att hälsa på men jag hoppas han kommer snart för han ska köpa med sig middag, *knorr knorr*, Säger min mage, hihi.

Nu ska jag gosa in mig i soffan med en filt framför ett bra tvprogram om det finns annars får det bli nån film :)
Ha en mysig kväll, puss&kram.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0