Grattis älskling!

på 21årsdagen! Stor kille nu :)

Hann inte blogga igår för det var full rulle från tidig morgon till sen natt. I förrgår var det ju menat att Alex och hans pappa skulle göra klart sängen, sätta upp hyllor m.m. men han kom inte hem från Linköping då det var tänkt så han och Alex fixade allt det 1 timma innan Alex släktkalas igår och blev klara typ precis när dom första gästerna ringde på dörren, puh. Kalaset var mysigt iaf och ungefär 2-2,5 timma senare gick gästerna hem och jag hoppade in i duschen för nästa besök! Emma, Sara och Jocke kom först för Emma skulle locka mitt hår och jag fick äntligen ha på mig klänningen jag köpte av Sarah i veckan. Det blev iaf mycket folk, lite presenter och mycket dans och sång. Tack alla som kom!

Idag när vi vaknade var det en svinstia, bordet i köket, vardagsrummet samt hela diskbänken var täckta av glas, flaskor, burkar, shotglas m.m. Så det var bara att sortera allt, diska och dammsuga och göra fint igen. Sen dess har vi inte lämnat soffan utan vi beställde hem pizza och har sovit och degat framför tvn. Vi tog nyss en promenad till Maxi för att köpa cigg och nu kom Johan precis förbi innan han ska jobba natt! (:

Dags att vara social, men bilder kommer så fort jag får dom av Jocke och hans grymma systemkamera. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Lina

Halkade in av en slump och tänkte bara säga hej :)



Vilken fin blogg du har!



Kan också passa på att tipsa om tävlingen i min blogg, där du kan vinna ett valfritt plagg från det populära märket LUNDMYR!



Ha en underbar dag!

2010-02-02 @ 08:37:44
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0