I´m back!

Äntligen äntligen har vi fått vårat bredband! Har varit döende i snart 1 månads tid men nu har botemedlet kommit. Har mycket att berätta så jag får blackout men det kommer i sin takt (: Idag har jag öppnat nya dörrar i mitt liv, eller en iaf. Jag har tvättat?! Mamma är här och hjälper mig och vi har faktiskt haft en väldigt mysig dag. Var iväg imorse på en bokad tid och direkt efter kl 12 satte vi igång, när maskinerna var igång så gick vi in och gjorde lite fika med mackor, apelsiner och äpplen, mys! Vi har även varit och handlat och är snart klara med tvätten, puh.

Igår hade jag även en riktigt mysig dag, jag hade en heldag med Johan. Han mötte upp mig i stan och då gick vi och åt Thaimat, sen shoppa vi kläder till Johan av hans presentkort han fick av mig i jul. Även jag fick lite kap med mig hem från Gina-rean, alltid kul med lite nytt i garderoben. Efteråt så tog vi en fika sen åkte vi hem till mig. Kan även berätta att Johan sökte in till Talang 2010 mest för skojs skull, något ännu skojigare är att dom ringde honom dagen efter och ville ha film på hans talang, så jag filmade honom igår och nu är det bara att skicka in det grymma resultatet. :D

Nu är även julgranen borta, det är dammsuget, diskat och vi har nytvättade lakan i sängen, så skönt så skönt! På tal om annat, igår ringde min läkare för jag tog nytt blodprov häromdagen för att se om mina höga levervärden efter körtelfebern har lagt sig, och det hade dom till ett normalt värde så jag är frisk. Så idag ska jag TRÄNA!! Ska bli så himla skönt så jag börjar gråta, vill bara kasta in kläderna i hallen när jag klar och börja :D Kan även supa utan dåligt samvete vilket jag ska göra imorgon då våran älskade oskyldiga Emma fyller 18, hennes första utgång! Vi ska bjuda henne på mysmys middag här hos oss innan vi drar ut på äventyr i Göteborg.

Vad jag babblar men jag tror ni förstår varför, fingrarna har varit en aning rastlösa ett tag. Men jag skriver säkert ikväll igen. En liten bild kan jag äntligen lägga in också, får se vilken jag väljer =)


P.s ni ska få bilder från julen, lägenheten och nyår inom kort! Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0