I want tomorrow to be today!

Fan vad taggad jag är inför imorgon! Är sjukt partysugen, vill träffa alla mina underbara vänner, dricka gott, dansa en massa och skratta så jag får ont i magen! Det är en lyckad kväll för mig.

Hur har ni haft det? Det har inte varit lika härligt väder idag som igår, jag sov ut rejält imorse och efter frukosten så tränade jag och medans jag var i farten så damma jag hela lägenheten, tvättade badrummet men när jag skulle dammsuga så gick munstycket av så jag har fått sitta och vänta på Alex så han kunde sätta tillbaks det, men i väntan på honom så kom Nathalie förbi och ville ha en liten förtitt på lägenheten innan imorgon, har saknat henne mycket så vi satt och prata om allt mellan himmel och jord.

Men nu har jag dammsugit iaf så nu är Alex och hans mamma iväg och handlar växter som vi ska ha i fönstrena. Senare kommer Alex pappa då dom ska sätta fart med att göra klar sängen, sätta upp hyllor i kök, vardagsrum och sovrum, sätta upp gardiner och växter m.m. så det kommer vara full rulle här ikväll.

Jag är lite bitter idag över att jag inte kan ansöka om anställning på Liseberg i år p.g.a att jag hade hög sjukfrånvaro förra året (Är det inte lite skillnad om man hade läkarintyg än att jag hade ringt in lite då och då och klagat över huvudvärk?) Jag hade inte ens tänkt söka till Fast Food denna säsong men ändå fick jag inte söka, skitdåligt system tycker jag! But screw them, jag hittar förhoppningsvis något här i stan. Nu har jag inte lust att deppa över det för imorgon är det PARTY!


Kommentarer
Postat av: nattha

naww, saknat dig massa med gumman :) nu ska jag åka och träffa dig på stan!!hihi puss

2010-01-30 @ 11:06:47
Postat av: Smurf

Love you bitch, see you tonight on your livingroomdancefloor! ;) haha

2010-01-30 @ 12:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0