Jag lever!

Heeej! Känns som jag gått i ide över vintern när det gäller bloggen, men det finns en anledning och den är att vi inte har fått vårar internet ÄN!! Men tur är att Alex har gratis surf på sin mobil. Har försökt blogga härifrån i flera veckor men först idag kunde Alex lösa mitt bloggproblem. Nog om det, hur har ni alla mina fina vänner det? Ingen lär väl läsa min blogg längre eftersom det är helt dött här men det ska ändras! Det har varit mycket roligt och mycket tråkigt under decembermånad, tur är väl att jag har alla roliga stunder på kort som jag ska dela med mig så fort vi får ordning på bredbandet. Vi stortrivs i lägenheten och har fått det jättefint! Emellan allt uppackande, städande, shopping och annat viktigt så har vi fått plats för filmkvällar med goda vänner, minst 3 kvällar av lathet då det blir pizza till middag under bara typ 2 veckor. Blä. Körtelfebern känner jag av i form av enorm trötthet och slöhet, får inte träna då levern tar stryk så det plus julmat och godis har resulterat i dom 3-4 kilona som lagt sig ovälkommet på mig, ingen ser skillnad men var man aktiv innan så känner Man det. Annars mår jag bra, lite splittrad över min framtid men tror jag vet vad jag borde göra för att få mitt liv tillbaka. Idag kom min kusin och kusinbarn samt mamma hit på en fika, alla känner sig så hemma här och Ingen vill gå hem, hihi. Nu slappar vi efter att ha ätit dagens middag som blev korv och makaroner med bacon, mums! Nu ska jag hämta något att dricka för jag är alldeles torr i munnen men ska försöka få in en bild eller två på något konstigt vänster så ni får se hur vi har det! Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0