Städat!

Jag är så duktig känner jag! Damma, dammsög, diska och plocka undan typ i förrgår men idag tog jag runda nummer 2 så nu är det rent igen. Tror att det blev smutsigt tack vare killarnas kväll igår, det blev mycket brottande, kittlande och hoppande så vi skapade nog en och annan dammråtta, hihi.

Bilderna är inte tagna idag men från sist jag städade.





Jag älskar mitt hem! Nu ska jag, Alex, Jocke och Emma ut och åka pulka! Så himla längesen eller vadå?
Efteråt blir det antagligen att vi alla drar hem till oss och käkar pizza och ser film, sen kommer Johan efter jobbet. Underbart mysig kväll eller vad?

Nu behöver min pojkvän bärhjälp tydligen! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: nattha

vad fint ni har det gumman

!!

jag får komma och kika snart!^^ puss!

2010-01-24 @ 23:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0