14 Juli . Italien

Godkväll!

Haft en bra start på veckan? Våra dagar är som vanligt: Sol, bad, bli bruna, marknader, bilande, se en massa och äta gott och svettas om nätterna. Fast nu börjar fler av oss att längta hem faktiskt, jag och Charlotta låg i poolen igår och rabbla upp all svensk mat som vi var sugna på, haha!

Dom senaste dagarna har vi gjort allt möjligt så jag lägger upp lite blandade bilder på detta.

Ja, vi gillar mat.

Slappa

Älskling

Här är från när jag och Johan åt middag i Pisa.

Vi åkte till Garda sjön igår, otroligt fin!

Jag badar

Vackert, eller hur! Berget passar liksom inte in på något roligt vis.

en mysig stad

Jag var halvvaken för klockan var typ tolv på natten och jag visste
att vi hade en 3 timmars bilresa framför oss.

Gänget var på marknaden och när dom kom hem så sa charlotta att hon hade
köpt en klänning med Michael Jackson på, men sen sa hon att den var till mig :)

Världens ballaste affär!

Häromdagen när jag och Johan var i Pisa så var det ett afrikanskt stånd
och där hittade jag denna ringen, han skulle ha 15 euro (15!! alltså 150kr)
så jag spelade osäker och han gick ner och ner i pris och ville lägga ringen
i näven på mig, men sen sa jag till Johan att vi kan säga att vi bara har en femma
på oss så jag fick den 100 kr billigare, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0