21 Juli 2010

Hej Alla!

Hur mår ni? Det fantastiska sommarvädret ni påstår ha haft är iaf borta nu och det är tråkigt, men jag klagar inte på temperaturen iaf! Veckan har börjat väldigt bra, i måndags så vaknade vi och gjorde frukost på sängen och seanre på kvällen kom Ia, Mandi och Karro förbi på film och uppdatering. Johan jobbade natt så jag sov ensam men fick ljuva pussar på pannan kl sju på morgonen när han kom hem.

Igår åkte jag med mamma på några ärenden under förmiddagen och sen när jag kom hem så låg min älskade bästa vän Smurf i soffan och sov. Jag gjorde en mini-kanonkula och kramade henne! Hon var hos mig ett par timmar, vi uppdaterade varandra om vad som hade hänt det senaste, vi har inte träffats på 3-4 veckor för hon åkte på Peace and love flera dagar innan jag åkte. På eftermiddagen åkte jag och Johan till Hemtex i Allum och fick köpt för vårat presentkort och efter det drog vi till Liseberg för att titta på Carl-Einar Häckner, vi åt och sen åkte vi hemåt och därhemma kom Jonna och Anders hem till oss för en cigg eller två, men sen blev det att vi tittade på filmen Mirrors.

Idag är det Onsdagsklubben med dom finaste, tänkte fixa naglarna efter frukosten och sen sticka in till stan och köpa mina örhängen på Gina som endast kostar 25kr (75% rea), sen ska jag träna en stund medans Johan är på stan med Anders. Vad ska man ha på sig ikväll?

Kommentarer
Postat av: Skogsmulle

Vet inte heller vad jag ska ha på mig, i-landsproblem deluxe om något. Kommer se ful ut i allt pga mitt knä :( haha. Ses sen goding, puss <3

2010-07-21 @ 14:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0