23 Juli 2010

Goooomorron gomorron gomorroon! Sovit gott? För mig blev det sent men jag har sovit gott och jag vaknade imorse av pussar över hela kroppen ♥. Jag vaknade strax innan elva, åt frukost, gick ut med lillskiten och ska strax ta på mig för att cykla iväg på lite ärenden. Annars händer det inte så mycket idag, ska låta hjärtat sova till kl två iaf och sen kanske vi ska på kalas senare men vi får se hur vi känner för det, om inte blir det att ha filmmys innan hjärtat ska jobba natt igen. Ikväll hoppas jag på sällskap från Smurf om hon inte redan var uppbokad, hade varit mysigt att se film, prata och ha sleepover.

Jag vill också säga grattis till min "storasyster" Ylva som fyller 23 år idag, grattis gumman! Jag hoppas du får en händelserik dag med fina människor och användbara presenter! ♥

Hittade några bilder från onsdags på smurfs blogg.




Nu ska jag slänga på mig kläder och se vem jag fick sms ifrån. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0