25 Juli 2010

Godmorgon säger jag, sov till tolv och det var skönt ska jag säga er. Hann gå ut med lillen innan ösregnet startade riktigt ordentligt och nu sitter jag här och försöker känna efter om jag är hungrig eller inte, haha.

I förrgår sov ju Smurf över, hon hade med sig kladdkaka, jordgubbar och en pizza med sig. Tur var då att jag hade en egen stor pizza i frysen så vi slog våra pizzor ihop och la dom i ugnen :) Det blev att titta på Livvakterna och sedan White Chicks bara för att få skratta till man kissa på sig, men i mitten av filmen så däckade vi båda två i soffan, så jag bäddade åt henne i soffan och så gick jag in och la mig i sängen.


Igår när vi vaknade så var vi så slappa som det bara går, vi låg och slöglodde på Shrek 3 och sen drog hon hem (efter att hon duschat och sminkat sig i en timma^^) Då satte jag igång med städning här hemma och sen tog vi en promenad med Chucky och sen hem för att äta middag och ha Förhäxad Maraton med min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0