3 Juli och framme i Italien!

Hej alla läsare! Hur mår ni? Själv är jag rätt matt efter allt bilåkande genom Danmark, Tyskland och Österrike. Men vi har fått se mycket som t.ex. Alperna, en ovanligt ren och snygg Mcdonalds restaurang och toalettringar som roterar och tvättar sig själva, haha!

Vi åkte i torsdagskväll till Danmarksbåten där gänget genast skulle börja spela på dom här maskinerna då man stoppar ner en krona och så ska man få tre likadana i rad för att vinna mer mynt. jag och Charlotta stod vid varje hörn och spana på dom som spela och spela tills dom gav upp då vi sprang dit och vann, höhö! Resten av timmarna på båten så låg vi alla på golvet med filtar och grejer och sov tills det var dags att starta bilandet halv fyra på morgonen.

Vi bor som sagt på en jättefin och charmig vingård där det kanske är 1 eller max 2 familjer till som bor här med oss. Vi bor i ett stort hus kan man säga, dock med snetak med stora träbjälkar som jag redan har slagit i huvudet ett antal ggr. Men det värsta av allt är nog att vårat sovrum är hett som en bastu trots att vi har haft öppet fönstret sedan vi kom hit, men nu när det har mörknat och blivit lite svalare så hoppas jag att jag överlever natten. Nu har vi iaf ätit en god middag och sitter nu med fötterna i vattnet och njuter, så fort vi kom hit vid sex tiden ikväll så hoppade vi "ungdomar" i poolen och plaska, kasta boll och njöt av kvällssolen. Jag och johan ska lägga oss och titta på förhäxad och bara mysa snart tror vi, finns inte så mycket mer att göra. Dom flesta är trötta och stressade efter dagen så det blir att ta det lugnt, imorgon har vi inga planer men det kanske blir att vi åker till Pisa som bara ligger 3 mil härifrån.

Bilder har tagits men dom får ni imorgon, jag är så glad att vi hittade ett trådlöst internet här så slipper jag ladda upp 200 bilder på en gång när jag har kommit hem. Den jag saknar mest just nu och ända sen vi lämnade Alingsås är min älskade chihuahua chucky, men har smsat lite med mamma och han mår fint och jagar sina bollar och kräver mycket kel och gos :) Det är min pojk det!

Vi hörs imorgon igen, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0