8 Juli 2010

Jag hade ingen aning att det var 8:e Juli idag, trodde det var 6-7, haha! Fast tiden går fort här i Italien när man gör en massa och dagarna går förbi så man tänker inte på vilken dag det är. Hur mår ni? Har varit inne på datorn men inte hunnit blogga ordentligt, så jag tänkte lägga upp lite bilder från dagarna här.


Här sitter vi ibland med datorn, riktigt skönt efter en dag med sol och bad.

Vid poolen för ett par dagar sen, en liten blekfis men nu är det lite skillnad!

Älsklingen!

Puss vid poolen i natten

Glass i hettan är det bästa!

Vi hyrde Buggie!!!

det var bland det roligaste på länge, vi åkte så jäkla fort och vi hittade världens
bästa väg som vi åkte upp för och hamna högst upp i bergen och kunde t.o.m se vårat hus.
Vi hittade vägar i skogen där det var stockar, gropar, lera och vattenpölar så gissa om vi
blev sketna, jag fick t.o.m allt detta mellan benen och det var inte så kul men man lever bara en gång!

Vi åt middag med ett stort gäng belgiska tjejer som också bor på vingården.

Igår var vi på stranden

Idag var vi på en marknad där jag fick köpt lite smått och gott, efteråt köpte vi
denna supergoda citronglassen som verkligen är sådär sur och go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0