Dagens stora rubrik: HELVETE!

Vad tror ni händer idag när jag varit duktig och gjort alla mina ärenden i stan? Något som aldrig har hänt mig förut och som jag aldrig trodde skulle hända heller för det gick på 15 sekunder. Min cykel blev snodd av någon jävla fittjävel!!! jag gick in för att lämna lite papper och sen ut igen, det tog 15 sekunder och när jag kommer ut så står den inte där, jag trodde att jag var så trött att jag inte såg den fast den stod där. Stod där som ett frågetecken och trodde seriöst att någon jävlades med mig! Så det blev att åka runt och leta efter den över hela stan i 2,5 timma utan resultat. Sånt händer, men det har fan aldrig hänt mig, bara andra. Det är någon jävla fittunge säkert som dessutom är en fet och lat jävel som inte orkar gå, utan måste förstöra för andra och ta deras saker för att få det bättre själv, det är vidrigt!

Nu kom smurf precis innanför dörren för att muntra upp mig ikväll med film och sleepover. Johan åkte precis till jobbet emot både hans och min vilja men pengarna måste ju komma in. Nu börjar Livvakterna som jag inte sett på flera år så det blir att se den! Ha en supertrevlig kväll allihopa!


baby och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0