Grattis mamma!

Idag fyller min mamma år, grattis kära du! ♥

Haft en bra dag? Vilket underbart väder vi haft då, ska iofs hålla sig till imorgon sen blir det vanlig svensk sommar igen. Jag gick upp vid halv elva imorse och kom då på att jag var tvungen att göra lite ärenden på stan så jag cyklade ner vid halv tolv och gjorde det jag skulle och sen kikade jag in på Gina (oboy det skulle jag ju inte ha gjort) och efter det så köpte jag presenter till mamma.

När jag kom hem vid halv två var jag svettig som en gris och ville ut i det fina vädret igen, smsa Frida och hennes vovve och dom hängde med oss och badade i sjön. Idag var första gången jag såg Chucky simma, han hoppar ju inte direkt i av glädje utan sätter sig fast på mig som ett klistermärke och doppar helst inte en klo, men jag doppa han och han simmade snabbare än mig^^



Efteråt så gick vi hem för att göra oss fina inför middagen med mamma, när vi kom dit fick vi vin och satt och tjöta på balkongen med en cigg. Till middag blev det kyckling, ris, ananas och Currysås! Sedan blev det presentöppning och från mig och Johan fick hon tre fina paket som bestod av en box med den gamla tv-serien "Rena Rama Rolf" (Skulle egentligen köpt Serien Sally men den var helt plötsligt slutsåld, får köpa den en annan gång för den älskar mamma), sen tre par örhängen från Gina och en Fenjal. Innan Johan var tvungen att cykla till jobbet så blev det glass med varma hallon till efterrätt!


Älsklingen i väntan på att få komma till majmor, man ser hans fina svarta fluga om man tittar noga.

Presenter

Jag och min mami

Quickshoot.

Chucky är en del av familjen så självklart skulle han också få middag vid bordet.

Har nu sett klart på SYTYCD, ska ut med Babyman och sen lägga mig och kolla på min favorit Animerade film "Coraline", en av världens mysigaste filmer med en magisk handling som man inte kan sluta titta på.

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0