I NEED YOU RIGHT HERE WITH ME.

Godkväll! Allt bra? Det har varit en riktigt seg/deppdag idag, inte sant? Jag och många andra jag känner har varit trötta så vi skulle kunna somna mitt under middagen och har bara velat ligga inne i soffan men det är helt tvärtemot vad jag har gjort. I eftermiddags hämtade Johans mamma oss, somnade nästan i bilen och väl i Vårgårda tog vi en fika hos Magdalena och sen åkte vi till Johans föräldrar för tacos. Johan fick ett samtal som gjorde att han fick hoppa in och sköta projektorn i kyrkan 20 minuter innan start vilket vi blev sura för. Medans han gjorde det så tog jag en promenad med Chucky och då kom Alex in och vi åkte runt med bilen för att sen möta upp Johan vid kyrkan. Sen åkte vi hemåt och Alex hängde med oss hem en stund, påvägen hem stannade vi på Godisgruvan för att köpa godis, så det är det som står på bordet just nu och vi ska strax se Förhäxad och koppla av.

Jag har skitont i nacken vilket leder till huvudvärk så ska be Johan om lite massage sen, uppskattat hade det varit!
Chucky springer omkring i soffan och leker med någon bitgrej, ena stunden gör han det och andra stunden sitter han bredvid mig, slickar mig på handen och ber mig klia han lite på ryggen, hihi. Mysigare hund får man leta efter!

Nu ska jag kila, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0