I WILL TRY THIS TO CHANGE MY WORLD

Regniga Sverige är tillbaka efter 2 dagar av underbar sol och värme, jag har ju t.o.m tagit mitt första dopp i Sverige.

Gårdagen var inte fullbokad till en början men det blev den tillslut, började med att jag och mamma åkte in till stan vid halv tolv för jag ville visa henne två plagg på Gina som jag har blivit förälskad i, det blev att jag köpte det då vi förde över mammas stämplar på mitt så jag fick 150kr rabatt, tackar och bugar! Efter det ringde Alex som var i stan, jag hängde med honom då han skulle klippa sig och sen höll han mig sällskap på trappan då jag hade köpt med mig Sushi, vi tog en glass och cigg och tjöta i värmen. Efter en stund kom Smurf och Jonna förbi, det blev att man satt där en stund och ryggen stektes.

Mamma smsa och sa att jag skulle köpa en guldfisk samt växt till akvariet, våran ena guldfisk dog förra veckan, men när jag gick till Zooaffären så hade dom bara jättestora fiskar så jag får vänta 1 vecka tills dom har fått in dom lite mindre, men en växt blev det iaf och jag hoppas att den levande vi har blev glad, hihi. Smurf hängde med mig hem en stund innan hon drog till jobbet och när hon väl var borta så ställde jag mig vid spisen och lagade mat.

Fick vänta ett bra tag innan Johan kom hem från en heldag av långgolf med sin bror och kompisar. Ha kom hem runt halv sju och då tog vi igen alla pussar vi missat under dagen och sen tog vi en promenad till Maxi med Chucky. Under resten av kvällen så tittade vi på Förhäxad och så kom mamma förbi med blåbär vilket var "kvällsmat" för henne, hihi.


Nya tröjan från Gina, lo-ove it!

Blåbär med mjölk och socker, vi la i några vinbär för skojs skull.

Ikväll är det bilbingo med mamma och Börje, hoppas vi vinner 40 000 som någon annan gjorde förra veckan.
Det håller på hela kvällen så är hemma sent ikväll, mamma ska göra pannkakor och ta med sig vilket ska bli himla mysigt.

Angående rubrikens mening så tänker jag inte säga vad det betyder, det är en superhemlighet som jag inte vill dela med mig och jag vill ha rubriken för att påminna mig själv om att jag måste kämpa med det här annars går det inte.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Maria

nämen, haha. du gör oss galet nyfikna!

2010-07-29 @ 14:43:23
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0