Minnen från Italien

Jag har ju inte direkt nämnt särskilda minnen eller händelser från Italien, så det är vad jag tänker göra nu när jag ligger inne i detta fina vädret med huvudvärk.

Jag och Johan blev rätt mätta på Italien några dagar innan vi skulle åka, men det ser jag som en bra grej för då har man fått ut det man ville få ut av en semester.

  • Man saknar sol&bad dagarna oavsett hur äckligt varmt det var och det var många dagar jag inte kunde andas så jag fick gå in, jag är känslig för kvav värme men så är det ju utomlands, annorlunda värme.
  • Kvällarna då vi satt några stycken vid poolen, doppade fötterna och småtjötade innan läggdags.
  • "Ssssscchhhhh...." som vi startade med dom belgiska tjejerna i lägenheten bredvid.
  • Nakenbadet, ska inte gå in på deltajer men det var nakenbad, musik och vin.
  • Att Johan och Thomas sjöng "Ååh Sarah, kom ut ikväll!" när jag precis hade vaknat.
  • Johans auktionsrunda i poolen under nattfikat vid poolen, garv av något.
  • Charlottas stända envishet om att hon ville knuffa ner någon i poolen, samtidigt som att hon jävlades med alla för att hon både ville bli ikastad i poolen med kläderna på fast ändå inte, haha!
  • Johans och Thomas beatboxande och sjungande under alla bilresor.
  • Att räkna horor längs vägen (Jag fick ihop 12 horor på en kilometer, en av dom dealed med en kille)
  • Eftersom vi hade två bilar så hade vi två Walkie talkies för att kommunicera och dom lekte vi sportradio med och sjöng låtar med varann.
  • Italienska bråket på marknaden som jag fick spelat in, jävlar vad Italienare kan bråka!
  • Åka Baggie, jävlar vad det gick! Det var det roligaste på länge och det var då semestern började bli riktigt kul!
Det finns säkert mycket mer som jag inte kommer på för tillfället, men jag uppdaterar er!
Jag har sån beslutsångest, jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag skulle vilja ut och springa, på med ett par bra skor och i med hörlurarna och bara sticka ut, men huvudvärken är i vägen och jag känner mig dum som sitter inne. Kanske får räcka med en promenad om huvudvärken vill ge sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0