Tjejmyskväll med Johanna!

Hej alla glada!

Jag har nog haft den slappaste måndagen i världshistorien, det är så att jag knappt har lämnat soffan och dom gångerna det hände så var det för att gå och hämta något att äta, gå på toa eller ta ut Chucky. Men jag har haft sån huvudvärk trots brustablett så det var inte mycket annat att göra.

Johan åkte till jobbet förut så jag stack till Maxi för att köpa gott till mig och Johanna. Det blev en stor chipspåse för 10kr, en stor kladdkaka och Hallonsoda! Nu har jag diskat till go musik, städat undan och tänt ljus överallt. Det är nog en tradition eller regel jag har, jag vill alltid göra det mysigt och välkomnande för folk som ska komma hit.
Iaf, det blir nog att se film, prata av oss eftersom vi inte setts på snart en månad och bara ha det gott, hennes kille jobbar också inatt så vi slår två blondiner i en soffa istället för två, haha.


Me in action!

såhär mys har vi det ikväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0