1 Juni 2010!

Hej bloggen!

Idag startar Juni och det känns ju gött av något. Har jobbat 11-17 och efter det tog jag en fika på stan med Natta och Sve. Sen mötte jag upp Frida som fick sina ljusprylar och nu sitter jag och degar.

Tänkte berätta lite om våran date i lördags och även visa lite bilder. vi gjorde oss iordning och Jocke kom förbi, sedan följde han med oss till Åkanten där det blev ett glas vin för mig och öl för grabbarna. Sedan var det dags för Sex and the city 2 för mig och Johan, det var längesen jag var på bio och filmen var superbra! Efter det ville Anders och Jonna att vi skulle komma till Åkanten en andra gång och där blev vi bjudna på drinkar. Sen traska vi hemåt och där hemma fick jag vänta i sovrummet tills Johan var klar med sin lilla surprise och det var en massa tända ljus, musik, dvd-brasa, kex med olika ostar, vindruvor och mitt favoritvin. Hur mysigt som helst!








Myspys eller hur! Fler inlägg och bilder kommer inom kort. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0