19 Juni 2010

Tjena mittenbena!

Sovit gott alla? Det har jag, jag har sovit väldigt länge denna veckan vilket inte känns bra men när mam väl ligger där så skiter man i det. Just nu gör jag inte så mycket, min man kommer hem om 3 timmar från jobbet och under tiden ska jag nog äta något och slappa framför tvn. Ska försöka fjäska för mamma att ta hand om lillen ikväll så han slipper följa med ner till festvialen, det var alldeles för hög musik för honom igår men allt folk struntar han fullständigt i så det är skönt ialla fall.

Jag är fullständigt kär i en av mina stora idolers nya låt, Waka Waka med Shakira (Vm-låten) Den gör en så himla glad och man ryser i hela kroppen, särskilt av videon. Hon sprider alltid så mycket glädje den tjejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0