2 Juni 2010!

Godkväll på er!

Hoppas ni haft en bra dag i solen, själv har jag jobbat dom bästa soltimmarna men jag är glad att jag fick en väldigt kort arbetsdag på endast 4 timmar, skönt! Efter att jag kom hem har jag slappat framför tvn och tränat faktiskt, fattar inte hur jag kunde sluta träna fast den största anledningen var ju i vintras då körtelfebern ville greppa tag i mig. Nu ska jag bara jobba på rökningen sen är det full fart med att bygga upp kondisen där den en gång var (:

Jonna fyller år idag och det ska firas nere på Surf ikväll, just nu är några kompisar hos henne och grillar och jag skulle egentligen väntat till halv tio då Johan slutar men jag orkar inte sitta inne och vänta i detta fina vädret utan vill ut och umgås med fina vänner. Ska göra mig iordning och hoppas på att mamma svarar på mitt sms om att hon kunde passa Chucky lite tidigare, och senare ikväll hämtar vi honom igen!

Idag när jag kom hem så hade min Michael-Jackson nyckelknippa från cdon kommit!!! Så nu hänger den fint bland mina nycklar och jag har svårt att låta bli att titta på den, hihi. Nu mina vänner ska jag ta bort ansiktsmasken och på med en annan ansiktsmask och hoppa in i duschen.

Ha en fin kväll! Puss.

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har :D

och du skriver bra för övrigt!



ta hand om dig :) kram

2010-06-06 @ 00:54:34
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0