20 Juni 2010

Hello!

Ännu en slapp dag efter en händelserik helg. Igår skulle vi dragit ner till stan med ett gäng kompisar men strax innan så ville min vän Sarah att vi kom hem till henne på ett glas vin då hon satt ensam hemma och vi kände att potatisfestivalen kunde vänta och att vi redan hade varit där kvällen innan, det blev vin, nötter och en massa härligt prat och många skratt.

Idag har vi sovit ut och Johan började jobba halv två och vid halv tre drog jag till stan med Sarah och fick köpt mitt snygga Lady-gaga linne, sen strosa vi runt lite innan jag drog till maxi och handlade mat för ikväll. När Johan kommer ska tacosen stå på bordet och vi ska sitta bänkade framför This is it <3 Jag har den på Blu-ray men vi har inte skaffat någon än.



Nu ska jag slappa framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0