21Juni 2010

Hej bloggen!

Hoppas ni har haft en härlig dag ute i solen, jag har väl njutit av solen en liten del av eftermiddagen iaf. Jag har varit vaken sen klockan nio imorse, gick ut med chucky och sen har jag bara väntat på att Johan skulle vakna =)
Vid halv ett åkte jag och mamma in till stan för lite ärenden och vi hamnade lite i klädaffärer och jag hittade en grå lång tjocktröja på Gina på rean så den fick jag av min snälla mamma, får köpa en fin födelsedagspresent till henne u juli, hihi.

Efter det tog jag och älsklingen bilen till Vårgårda och hälsade på hans familj för dom hittade en liten kattunge utanför deras hus för några dagar sen som ser ut att bara ha blivit dumpan någonstans, den är inte mer än 4 veckor och den är söt som attan! Jag och Johan ville ta över vårdnaden men Johans bror ville ha den, synd..
Men jag och Johan satt iaf med den i trädgården på en filt på gräset och njöt av vädret och spinnandet :)

Idag jobbar Johan natt för första gången på evigheter och dessutom på hans favoritavdelning så det kändes riktigt roligt att se hur glad han var över att gå till jobbet, ensamt för mig såklart men det är skönt med egentid ibland, att bara spana på tv, sitta och chatta med vänner och leka med vovven.

Förresten, Johan är dålig på att hålla överraskningar för sig själv men denna gången lyckades han överraska mig! Det är så att han har ett psp, likt ett gameboy fast en aning mer modernt och man kan både spela massa spel, se film, ha musik och bilder i den och t.ex surfa på nätet. I sitt psp har han t.ex. all supernintendo spelen, alla Super Mario spelen och mitt favoritspel Dinner Dash där man ska ta beställningar, servera mat och massa annt så fort som möjligt. Johan har alltid känt sig så osocial när han sitter och spelar men en dag när jag frågade om jag fick prova blev han jätteglad och jag blev själv fast i det och har nu varvat Dinner Dash, haha. Sedan blev jag sugen på att köpa ett eget och så såg jag ett rosa psp som är en limited edition som Pink har sponsrat eller vad man ska säga. Såg ett på Tradera men sen rann det bara ur sanden, i tisdags så kommer Johan hem från affären och då ber han mig välja hand och vips så hade jag ett eget rosa psp, jag älskar det! Nu har vi beställt hem ett minne på 8 GB sen är det bara att fylla på med spel, film, musik och bilder.



Jag skriver kanske något mer här senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0