22 Juni 2010!

Godmorgon på er!

Vet inte hur mycket jag hinner skriva, mama är här när som helst och då ska vi ner i tvättstugan och tvätta den stora påsen med tvätt plus en lite mindre påse med kläder som måste tvättas upp innan Italien :D 9 dagar kvar bara!

Johan kom hem kl sju imorse och jag har sovit sådär, såg en skräckis igår som jag kanske inte borde sett ensam klockan tolv på natten but that´s me, när tvätten är klar hade jag tänkt dammsuga och sedan kanske äta middag och se på Det regnar köttbullar med min kära pojkvän innan han ska åka och jobba ännu en natt. Men tur är väl det att min kära smurf kommer och håller mig sällskap lite ikväll när hon kommer hem.

Nu har min tvättid börjat så kanske bra att förbereda och gå ner till tvättistugan! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0