23 Juni 2010

Godmorgon säger jag här som gick upp för endast 1,5 timme sen, men såna dagar får man ha ibland! Hur var eran tisdag? Min var super, startade med tvätten vid tolv med mamma men sen så tog hon hand om det så jag gick in och började diska, damma, dammsuga och skura golven så det blev en sten som lyftes från bröstet. Riktigt rent och fräscht och känslan av det är nog det bästa!

Smurf kom förbi senare på eftermiddagen och när Johan hade vaknat så stack han och handlade lite mat och andra nödvändiga saker och startade med middagen. Vi ville gärna bjuda mamma på middag som tack för hjälpen så det blev att vi tre plus smurf satt och åt godgod mat! Efter det kollade vi på Det regnar köttbullar, den var svinrolig tyckte jag, sedan var det dags för Johan att dra till jobbet. Sedan tittade vi på Nanny Diaries och sent på kvällen kom Nathalie med sin lilla vovve Nani förbi så dom fick leka. Mamma ville sova över hos mig så jag behövde iaf inte sova ensam inatt :)

Jag kom inte i säng förräns halv tre, Johan kom hem kl sju och vid halv åtta började fastighetsmäklaren och någon mer stå och prata högt utanför vårat sovrum och satte upp en målarställning, vem gör det klockan halv åtta på morgonen? Dom gör samma sak varje vecka när dom ska klippa gräset, blä för dom.

Idag gick jag upp typ halv ett, gjorde frukost till mig, Johan och mamma och efter det kom Nathalie förbi med Nani igen, dom har lekt på gärsmattan i över en timma men dom åkte precis. Så nu ska jag göra mig iordning för att sen åka till Johans föräldrar, mamma ska med och kika på kattungen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0