27 Juni 2010

Goddag! Hur mår ni? själv mår jag prima, ställde klockan tidigt för att sätta på tvn och se när mitt favoritprogram skulle starta, kul att man ser att det inte kommer alls. Suck, jag var verkligen inne på att se det idag! Istället sitter jag här med frukost och har gjort en ny header på min blogg, vad tycker ni om ni ser den? Själv kan jag bara se den om jag förhandsgranskar men inte om jag går in på riktigt, knepigt det där.

Vad händer idag för er? Jag hade velat gå ut och sola men det är mer moln än sol så vågar liksom inte chansa på att gå ut och lägga mig, plus att Johan sover och det är inte särskilt kul att gå ut själv. Jag ska väcka honom senaste klockan två sa han men jag väcker honom nog mellan ett och två. Han får ju inte sova bort hela dagen trots att han har jobbat natt, hihi.

Förresten, nu är det bara 4 dagar kvar tills vi åker till Italia, Italiano whatever! Jag är så spänd och det ska bli fantastiskt roligt och att vi ska bila igenom Tyskland, Alperna m.m. är ju bara ett stort plus. Det är också roligt att alla som ska med är tekniknördar så alla har med sig sina bärbara datorer, laddare och jag och Johan tar nog med oss våran också plus våra två psp :D Jag ska nog börja packa imorgon så det slipper bli så mycket i sista minuten.

Nu ska jag fortsätta äta min frukost, men vi hörs sen!




Detta är headern ni borde se nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0