29 Juni 2010

Rubriken läste jag precis upp högt och glatt "29 Juniiii 20100000....!!" Haha! Har eran dag börjat bra? Jag har sovit alldeles för länge, till klockan tolv för att vara exakt men nu har jag redan satt igång med frukosten, väckt min man och ringt veterinären och bokat en tid för Chuckys 1-årliga spruta!
Efter frukosten ska jag kasta mig ut och sola är det planerat, jag börjar bli lite gyllenbrun men mer måste jag bli så jag inte bränner mig i underbara Italien.

Jag har lite bilder från iförrgår som jag kan börja med. I det fina vädret så åkte vi och köpte sushi och tog med oss till en fotbollsplan där Chucky fick springa fritt och jaga fåglar medans vi sola och hade det härligt.



Lillen älskar att sola!

Igår så åkte vi hem till Emma för att hon skulle klippa oss, Johan blev supernöjd jämfört med sist då han gick till Clip i stan och för min del var det bara att toppa lite vilket jag gjorde för 8 veckor sen, senare på eftermiddagen/kvällen så bar det in mot Göteborg där vi tog en kaffe och bulle hemma hos pappa för att säga hejdå.

Nu kokar äggen och nu har min man somnat om...igen! Ska väcka honom och göra frukost så jag kan komma ut någon gång. Senare ska jag packa, ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0