30 Juni 2010

Goddagens!

Hur e läget? Själv är jag trött, seg, stressad men samtidigt väldigt glad! Imorgon är det dags för Italien, äntligen är väntan över och jag tror det kommer bli en fantastisk resa med härliga människor! Idag har jag fixat lite ärenden inför resan, har fixat med papper som ska till socialen imorgon, köpt foundation, åksjuketabletter och en supersöt tröja på Gina. Efter det fikade jag med världens bästa Johanna, tycker så grymt mycket om den tjejen och hon gör mig alltid glad trots att vi inte har träffats så mycket, men i sommar blir det ändring på det! Efter fikan åkte jag och Johan till veterinären med Chucky för hans 1-årliga vaccinationspruta och kl 16 startade jag och mamma med tvätten.

Nu sitter jag med mitt kära nya spotify som jag fick av en god vän igår så gör en massa listor. Johan är iväg och fixar med våra psp inför resan och sen ska jag till Maxi för att köpa sololja och hårfärg! Måste lägga i lite färg för att få bort min fula utväxt och göra det mer jämnt i färgen så inte håret blir konstigt när det solbleks. Sen är det bara att packa som gäller, har inte gjort det ännu och jag är inte ens säker att jag får ner allt jag vill ha, ska även hem till mamma och hämta solskyddsfaktor, ett par shorts och mitt pass (visst, vi bilar men det kan alltid vara bra att ha med sig sitt pass)

Jag har bilder åt er på mitt senaste inköp på Gina igår, ska ta en bild på dagens också men Johan har sladden till datorn så det får bli ikväll mina vänner. Nu ska jag fortsätta leka på Spotify!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0