Konkurs!

Så sällan som jag skriver här nu för tiden så borde mitt bloggliv ha gått i konkurs. Men ärligt talat så skrev jag faktiskt här igår och la upp bilder från helgen och sedan råkade jag stänga ner internet och orkade verkligen inte starta om allting. Men idag är en ny dag och här kommer lite från helgen:

I fredags var det födelsedagsfirande av Jonna och kvällen började med att jag och Smurf blev sminkade av hennes kompis Marie (som förresten är identisk med Stina-lee!!!) som går en make-up utbildning. För mig blev det mörka, sotade ögon och lösögonfransar och vågigt hår och jag blev riktigt nöjd. Sen gick vi en gata ner där partyt befann sig och det blev en rolig kväll.







Det var en del av bilderna. Resten av helgen har bara varit slapp. I lördags
gick jag upp till min kusin som behövde sällskap d¨å hon höll på och målade
i deras nyrenoverade hus, det är så fantastiskt fint! Vi tog en öl och jag satt och tjöta
medans hon slava, hihi.

Nu ska jag dammsuga, dra till Maxi för att köpa fika och sen dra upp till Sarah med fikan^^
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0