Livet leker!

Hej alla glada!

Hur har ni haft det sen i förrgår? Liseberg i tisdags var så jävla roligt, har inte skrattat så mycket på länge. Alltså den känslan man får när man skrattar så mycket att det känns som att magmusklerna ska spricka och man nästan gråtskrattar av smärta men samtidigt av glädje, underbart är det iaf! Det började med att jag och Johan åkte ner, satte oss och käka först, gick runt och kika och sen började vi åka och vid halv fem drog vi ner till stora scenen där det var en jättebra cirkus, sedan kom Emelie och Karro och åkte med oss hela kvällen! Runt sju blev det asgo Pan-pizza i restaurangen och sedan fortsatte åkandet! Det blev Sammys äventyr i 3D och Gasten självklart! Sedan åkte vi hemåt och igår (onsdag) har jag nog aldrig känt mig så jäkla slö, det kändes som världens största bakfylla. Det kändes som att jag hade druckit aset av mig och dansat i klackar hela natten lång. Jag sov 11,5 timma men det var nog därför jag var så seg.

Det blev iaf inga kort på Liseberg, kändes inte som en bra idé att ta med sig kameran dit men jag har allt det roliga i minnet vilket är som spelar mest roll =) Igår var det onsdagsklubben som gällde och jag hade förfest såklart, vi var ca 13-14 pers som trängdes i min ändå så stora soffa och spelade ett spel så alla fick dricka rejäla klunkar och vi lyssnade på shön musik och sjöng. Det var nog den roligaste utekvällen tror jag, underbart folk jag var med och bra musik och stämningen var på topp. Hela gänget skapade ett led och sprang runt som små barn, helt underbart!

Bilder från det kommer upp imorgon, idag har vi varit nere en sväng på potatisfestivalen och efter det åkte vi och storhandlade massa mat. Idag har jag stått för middagen och det blev en skitgo rätt bestående av Kycklingfleér som jag skär upp i mitten och där i lägger jag bacon, pesto och fetaost och till det blev det pommes som bara skulle in i ugnen, sallad till det också! Vi skulle egentligen dragit ner till stan igen med ett gäng vänner men vi är alldeles för trötta och Johan ska upp och jobba imonbitti så det får bli imorgonkväll istället. Vi myser i soffan framför Förhäxad :D

Ha en riktigt god kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0