Midsommar i bilder

Godkväll i stugorna! Haft en bra midsommardag? Det har iaf jag, trots bakfylla och få timmars sömn. Men innan jag börjar babbla för mycket så skulle jag bara vilja säga till min stora gud, 17 år gamla kärlek och idol Michael Jackson att jag tänkte på dig igår på din årsdag, den 25 Juni 2009 lämnade du oss och har lämnat djupa spår hos många av oss, men för mig är det mer ett sår, ett sår som aldrig kommer att läka. Men i mina tankar, på min rygg, på mina väggar och i min iPod finns du alltid kvar och det tackar jag dig för!

Dagen har iaf bestått av sol i massor, kanske lite för mycket. Först tog vi en glass med Alex på torget och efter det åkte vi ut till Jocke och Emma i Fly och solade och åt chips. Sedan hängde dom med hem till oss för käk och hyrfilmen: Shutter Island med Leonardo Decaprio. en sjukt bra film, psykad med en bra handlning och mycket spänning som man måste hänga med i till slutet annars förstår man ingenting. Nu sitter jag själv hemma då Johan åkte till jobbet vid nio och ska jobba hela natten, men dom visar en massa Michael Jackson filmer och dokumentärer på tv så jag är rätt så nöjd faktiskt, hehe.

Åter till igår, när jag och Johan vaknade så begav vi oss ut på en härlig promenad i det fina vädret och plockade blommor för att sedan göra två midsommarkransar, en till mig och en till Chucky. Dom blev jättefina och dom hade vi på oss när vi anlände hos Ia. Johanna kom 3 timmar än väntat vilket gladde mig, jag älskar den tjejen! Vi begav oss inåt då det anlände mer folk och vi körde någon form av ölspelet. Efter midnatt blev det studsmattshoppning för hela slanten och jag tror att jag skratta så jag kissade på mig en smula, haha! Nä men fantastiskt roligt var det och imorse vaknade jag med halsont och med träningsvärk. Vi 4-5 som började kvällen satt inne och pratade till klockan fyra imorse då det hade ljusnat och vi började vandra hemåt.



Jag och Chucky innan vi cyklade iväg till Ia :)

Detta var ju en aning gott!

Jag och Mandi




Som ni ser har jag haft en sjukt rolig kväll! Tack alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0