To do list.

Puh, det har varit en tuff dag med mycket att göra och knappt 5 minuter till att sitta ner. Min dag är inte slut än, jag har packat halva kvällen och är äntligen klar..för ikväll i allafall! Fast det som ska packas ner imorgon är mest det som man måste använda imorgon precis innan man ska åka så det lär gå fort.

Nu sitter jag här med färg i håret och ett stort glas iskall Coca-Cola och hoppas att resultatet blir som sist, bara utväxten försvinner lite och håret blir ljust och fräscht så är jag nöjd.



Jag täntke att jag ska skriva en liten to do-list här åt mig själv som jag kan läsa imorgon när jag vaknar, okej?

Gå upp 9.00
Soc kl 10.00
Gå till Gina och byta tröjan jag köpte idag då en knapp gick av direkt
Köpa videoband?
Städa lite lätt
Packa ner resten
Kolla så ALLT är med (särskilt allt tekniskt som dator+laddare, psp+laddare
, ipod+laddare, mobil(?)

Jag tror det var allt, jag kommer ligga halva natten och grubbla vad det är jag har glömt men efter jag har färgat håret så ska jag ta ut lillen på sista rundan och sen hoppa i säng framför lite Vänner :)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0