Today is the day

Hej!

Hur mår ni idag? Själv mår jag prima ballerina, för det är fint väder vilket var precis vad jag ville för idag ska jag och Johan till Liseberg! Ska bli så himla mysigt att åka dit med honom, förra året var jag där som gäst en gång och resten av tiden arbetade jag där och dagen jag var där som gäst var dagen efter Michael Jackson dog så jag var ju knappast glad eller sugen. Vi försökte få med oss ett gäng men inga kunde så vi ska ha en heldag ensamma på det mest roligaste stället jag vet, dyrt men mysigt.

Jag sitter och funderar om jag ska äta frukost eller inte, är inte så hungrig men magen kurrar så det kanske är bäst att koka ett ägg till mig och ett till min man. Vi åker om ca en timma så vi är där lagom till öppning. Nu kom jag på att det kanske är dags att skynda eftersom jag gärna vill ha smink och kläder på mig innan vi åker, vi kommer hem runt elva tiden ikväll så jag sätter mig nog inte här då men vi hörs imorgon igen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0