Uppdatering.

Hej alla!

Ursäkta ursäkta ursäkta den dåliga uppdateringen, problemet är bara att jag haft en sån himla rolig helg och inte kunnat sluta skratta! ♥ Jag tänker uppdatera dom värdefulla kvällarna och dagarna med bilder, orkar inte göra ett inlägg för varje dag så det blir ett bildmaraton.

Vi kan börja med att i onsdags så fyllde Jonna 20 bast, vi satt på Surf i stan och drack drinkar på uteserveringen. Efter det blev det donken innan det blev hemgång.


Födelsedagsbarnet och Alex

Smurf och Jonna

Ett antal såna blev det.

Mums!

På fredagen fick jag ett uppmuntrande mail på face från Johanna, det var dags att avsluta
veckans slit med en grillkväll på playan med gänget och jag har inte haft så kul på länge.


En liten del av gänget

Chucky fick också vara med självklart!

Jag och hjärtat!

Freespyyy

Flum

Galet flum

Underbara Johanna och jag!

Emmsanpemsan o jag

Sötnöten!

Lördagen började med att gå upp tidigt då Fredrika kom förbi, vi planerade
en hel dag bestående av: Steka steka steka! Så vi la oss utanför mitt hus vid elva
med picknick, iskall cola
och musik.


Fredrika i solen

Lillskiten var givetvis med!

Picknick

Senare på kvällen var det dags för grillning nr 2 hemma hos Nathalie då
hennes kille Mattias fyllde 25.

Smörgåstårta, bakelser, vin, vindruvor och öl!

Me

Grym himmel!

Folket!

GUTT!

Vi dansa och sjöng för Mattias, han uppskattade det!

Dancing

På söndagen blev det bara att slappa, på kvällen tittade vi på Förhäxad och smälte marabou och
doppade jordgubbar i det.


Det var allt, puh.

Kommentarer
Postat av: Maria

det var för att jag hade en megamysig kväll med dem dagen innan, men självklart ska du också ha en PUSS vännen<3 det vet du! på onsdag är det all in som gäller:D pusspuss

2010-06-13 @ 19:37:20
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0