100309

Hej på länge!

Har tyvärr blivit få inlägg här det senaste men har haft mycket att göra och energin har varit låg. Hela förra veckan och denna veckan går jag på en intensivkurs inom Socialen så jag får mina pengar, tjoho vilken lyckad människa jag känner mig, haha! Men har träffat sköna människor och dessa mötena ger mig rätt mjycket, dessutom kommer jag upp på morgonen, kommer ut och träffar folk och är aktiv vilket är skönt och kanske ger mig mer motivation att göra saker och hitta arbete. Ingen som vet om dom söker folk på sitt jobb eller någonannanstans, m.v.h Miss desperata kvinnan!

Hur mår ni annars? Jag mår bättre sakta men säkert, saker och ting rullar på och jag börjar få inre ro också sakta men säkert. Igår var jag på danstreornas slutproduktion och den var bra, dom har blivit duktiga!

Just nu sitter jag på mötet men idag känner jag verkligen bara för att ligga undet täcket och sova igen ett antal timmar för huvudet är inte riktigt med. Vi sitter och gör lite vad vi vill, jag försöker bredda mitt arbetssökande genom att kolla upp så många företag jag kan hitta och söka jobb på ställen man inte har tänkt på, bara synd att dom flesta inte har en hemsida där det finns information eller kontaktinfo, menmen.

Väl klar här kommer Johan och hämtar mig och då ska vi äta mat och senare kommer hans tvillingsyster på besök, mysigt! Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda, kanske en promenad i det fina vädret eller bara mysa inne. skithunden kommer ju hem sen också så det blir att busa med honom =)

Nu måste jag leta vidare, vi hörs!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0