19 Mars 2010

Hallå i stugorna!

Hur är allt med er? Jag har varit slö med att blogga dom senaste dagarna men nu är jag här. I veckan har jag gjort lite allt möjligt, gjort ärenden, varit på möte och shoppat...igen! Hihi. Jag har bilder jag kan visa senare.

Vad händer i helgen? Ikväll är jag bjuden hem till Nathalie och hennes nya lägenhet på ett glas vin och mys. Resten av helgen får bli lite oplanerad eftersom Johan ska jobba natt idag och imorgon, får väl bjuda över någon så jag får sällskap om kvällarna! =)

Vi här hemma har iaf njutit av dom soliga dagarna, särkilt en av oss:



Mysvovven!

I tisdags hade jag och Johan en liten lill-lördag, köpte hem vin och spelade kort och rökte. Hur mysigt som helst, sen när vinet var slut gick vi på en äcklig champagne som stod i kylen.




Nu ska jag försöka äta något och sova en stund innan jag ska iväg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0