Dietdag 2

Hello people!

Läget idag? Jag mår helt okej, är dock helt slut men har väl mig själv att skylla. Sov dåligt inatt och sen skulle jag upp tidigt för att gå på den meningslösaste grejen på Af, när jag väl kom dit fick jag reda på att man inte var tvungen att gå på det trots att jag fick ett papper hem om det, dessutom tackade jag nej om detta till min handläggare sist. Bajs på dom.

Över till annat, väl hemma åt jag frukost och helt plötsligt kom jag på mig själv att jag började damma överallt, så det blev STORstädning av hela lägenheten. Dammat överallt, dammsugit 2 ggr och skurat golven 2 ggr. Vattnet var lagom brunt när jag var klar, eusch! Men nu luktar det gott och saker som legat framme är borta och allt känns bara så friskt och skönt.



Efter städningen blev det äntligen middag: Blodpudding och sallad. Johan har aldrig testat det och han tyckte det var asgott och undrar varför ni som inte gillar det gnäller om det :P


Mysbelysning på väggen :)

Nu kom mamma förbi, godkväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0