Gian Tricot kväll!

Hejsan!

Hur har eran vecka varit? Nu när värmen är tillbaka så mår man så himla bra! Igår tvättade vi och stod i och idag har vi sovit ut och tog bilen iväg på lite ärenden och sen satte vi oss på trappan i stan med Chucky och en somrig glass =) Mums.

Nu får vi snart finbesök av Johans mamma och syster och även min mamma. Om en timma ska jag cykla iväg och möta upp Emelie, vi ska på tjejkvällen inne på Gina. 20% på allt utom rean, jag har 500kr i presentkort, Shopping!



Efter kvällen på srtan hänger Emelie med mig hem och ser film, myspys.
Johan jobbar natt, buhu:/

Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Mia

taaaaaack för hjälpen ang. youtube:D Puss take care!

2010-03-28 @ 22:25:30
URL: http://allofmyenergy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0