Hej!

Hur mår ni alla? Det blev en helg utan bloggande, men den har varit bra för det! Det blev ju utekväll i fredags då jag och ett gäng tjejer ville ut i Göteborg och dansa, vi drog till gayklubben Gretas där det blev ett jäkla drag minut efter minut. Blev dans timme efter timme och när fötterna värkte tillräckligt så drog vi till närmsta korvkiosk och åt den godaste och mest efterlängtade fyllematen vi ätit på länge (: Mamma var snäll och kom och hämtade oss på natten runt fyra tiden då vi slapp betala tågresan hem.










Tack för en lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej Sarah hoppas allt är bra med dig? Jag tänkte att eftersom vi inte ses så ofta så kan du väl sätta in pengarna för klänningen på mitt konto.

Mitt kontonummer är:

8304-8,23 522 758-4

Ha det bra :)

2010-04-08 @ 12:11:25
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0