Kvällsmat.

Har haft en jättehärlig dag! Vi tog en kort promenad men det blev kallt snabbt så vi gick hem till värmen då vi lagade god mat och tittade på Sjätte sinnet! Det blev lax för mig och kyckling för Johan och ris till det. Sedan spelade vi lite kort och jag fick några goa skratt vilket jag behöver massor! Sen var det dags för Johan att jobba natt igen så vi drog till maxi och köpte cigg i sista minuten.

Nu sitter jag ensam med min hund och katt med några mackor och en osynlig kopp varm oboy... såg så fram emot något varmt att dricka när jag ser att mjölken är slut, bajs! Fick byta ut det mot ett glas kall funlight, suck. Jag är jäkligt trött på tal om ingenting så ska nog ut med vovven en nattrunda innan vi hoppar in i den varma stora sängen!

Sov så gott allihopa så höres vi imorgon!
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0