Oops..

och hej! Hur har eran dag varit? Min har varit helt okej faktiskt, började min dag med en frukost och sen träffa Sara på stan och gjorde lite ärenden. Hämtade nya mini-piller, köpte vin, inhandlade min älskade skjorta och sen blev det en "Fika", med det menar jag en färdigpressad apelsinjuice eftersom det inte fanns något för mig att äta eller dricka nu under min diet.

Jag fick ju 200 kr av mamma till att gå och köpa skjortan, vad hon inte vet och inte ska veta är att jag tog det sista jag hade på mitt presentkort till en jeansskjorta jag är förälskad i trots att hon sa åt mig att spara det. Försöker verkligen tänka "Du är en vuxen männska Sarah, du är en vuxen människa" Fast det är svårt, men det hon inte vet har hon inte ont av, hihi.


Skjortan jag fick köpa

Skjortan jag inte fick köpa^^

Nu hoppas jag att Johan kommer genom dörren strax så vi kan ÄTA! Det blir grillad kyckling och sallad med massa fetaost, 3% fett. En film till det blir toppen!

Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej Glad Påsk och en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 10:29:36
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0