Tisdagskväll i ensamhet.

Sitter här med några mackor och en kopp varm oboy, mums! Tycker jag förtjänar det efter en sliten dag då man har varit trött. Mötet gick bra, har chans till ett par praktikplatser så jag är nöjd!

Efteråt åkte jag hem och sov en stund sen kom Johan och därefter hans tvillingsyster och hälsade på! Sen dess har vi bara slappat innan Johan var tvungen att dra till jobbet för att jobba natt. (Okej, ni som undrar. Johan har/ska flytta in hos mig så jag slipper flytta och vi tycker om varandra så himla mycket så det är därför jag säger "Vi" eller säger "jag och Johan" hela tiden och att jag är mycket med honom) Så, nu var det sagt! =)

Har inte så mycket mer att säga, kan slänga upp en söt bild på min vovve från häromdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0